Zásilkovna

Klient
Zásilkovna

Služby
Plánování a komunikace display kampaní na podporu povědomí o značce.

Rok
2019–současnost

Zásilkovna

Se Zásilkovnou spolupracujeme již třetím rokem. Od roku 2021 máme v rámci skupiny na starosti plánování a komunikaci display kampaní na podporu povědomí o značce, podporu stahování aplikace a celkově na komunikaci veškerých novinek. Mimo to, že se aplikace umístila mezi nejstahovanější aplikace, jsme rok 2021 zakončili dosažením milníku, kdy jsme překročili více než 3,5 milionu stažení aplikace „Zásilkovna“. V roce 2022 pokračujeme v expanzi na další trhy. To znamená vyjednávání podmínek, strategické plánování kampaní a to vše skrze region CEE.

Zároveň pro Zásilkovnu zpracováváme i nestandartní formáty, jako např. interkativní brandingy z Mafry či Uložta.

zasilkovna_1_preview

Exkluzivita Zásilkovny

Zadání kampaně – zvýšení povědomí o Z-Boxech v celé ČR. Díky nestandartním formátům a promyšlenému rozložení kampaně se nám podařilo zasáhnout více než 7 milionů unikátních uživatelů.

Zásilkovna x Mimibazar

Pro Zásilkovnu jsme také vyjednali celoroční spolupráci na českém i slovenském Mimibazaru. Cílem je hlavně dlouhodobá komunikace produktů na segment matek.

Naše další úspěšné projekty

Sony

Komunikace nové služby BraviaCore. Jako jeden z kanálů jsme zvolili ČSFD.